wtorek, 4 listopada 2014

Nie pytaj! Nie mów : "nie wiem"!





Punkt pierwszy. Najważniejszy. Nie zadawaj zbędnych pytań, kiedy jest to nie na miejscu. 
Punkt drugi. Rozwinięciem pierwszego. Jestem kobietą, nie pytaj, bo nie znam odpowiedzi. 
Punkt trzeci. Rozegraj to po męsku. 









Nie proponuj mi spotkania, kolacji, kina ani nawet śniadania. Po prostu wyślij mi sms z konkretną datą i godziną. Nie pytaj mnie, co chcę zjeść, czego chcę się napić, co chciałabym robić, gdzie chciałabym pójść. Przecież kobieta rzadko kiedy wie, co chce zjeść, a już na pewno nie wie, gdzie. Po porostu : zapakuj mnie do samochodu, zawieź, posadź na krześle, zamów, co uważasz za stosowne. Będę zadowolona. 



Nie pytaj, czy możesz do mnie wpaść. Co miałabym odpowiedzieć na takie pytanie? Jak mam je rozumieć? Propozycja? Prośba? Nie wiem. Po prostu daj znać, że stoisz pod drzwiami. 



Nie pytaj, na co mam ochotę. Skąd mam to wiedzieć? Po prostu zrób tak, żebym nabrała ochoty na to, co masz w planach.









Nie pytaj, czy możesz mnie pocałować. No ja nie wiem, czy możesz. Co, to w ogóle jest? Może jeszcze chciałbyś czekać na odpowiedź? To nie mieści się w słowniku pojęć dobrych manier. Nie ma! Zapomnij! Jeżeli chcesz mnie pocałować...CAŁUJ!. Nie pytaj! Całuj!  


I NAJWAŻNIEJSZE.
 Nie pytaj, czy jestem zła. W chwili, w której to pytanie przejdzie ci przez myśl na milion procent Jestem Zła. A odpowiedź na twoje pytanie będzie brzmiała "NIE!". I, po co, to komu? 








Nie komplikuj niepotrzebnie i tak nie łatwego życia. 
Jeśli za mną tęsknisz - po prostu zadzwoń. O każdej porze.
 Jeśli chcesz się ze mną spotkać - zaproś mnie. 
Jeśli coś cię martwi - zapytaj.
Jeśli pragniesz zrozumienia - wytłumacz mi wszytko jasno. Nie zostawiajmy niedomówień i przemilczeń. 
Jeśli czegoś nie lubisz - powiedz mi o tym. 
Jeśli coś lubisz - nie kryj się z tym. 
Jeśli czegoś chcesz - poproś mnie o to. 
Jeśli mnie kochasz - okaż mi to. 
Tyle. 
To nie jest takie trudne jakie się wydaje. 






Zrób to po męsku. Stanowczo i zdecydowanie. 
Lubię, kiedy taki jesteś Kochanie.











M. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz