niedziela, 2 listopada 2014

Lubię być z Tobą.












Lubię, kiedy mnie przytulasz, gdy się złoszczę... i tak bez powodu też lubię. Lubię, kiedy przyciągasz mnie do siebie i czule całujesz. Lubię, kiedy muszę stawać na palcach, żeby dosięgnąć Twoich ust. Lubię, kiedy się śmiejesz, bo ja też się, wtedy śmieję. Lubię, kiedy głaszczesz mnie głowie i całujesz w czoło. Lubię, kiedy miziasz mnie po pleckach i łaskoczesz po brzuchu. Lubię siedzieć na twoich kolanach, kiedy mnie mnie przytulasz. Lubię pić z Tobą kawę rano i kakałko wieczorem. Lubię leżeć z Tobą na ciepłym asfalcie nocą. Lubię uczyć się z Tobą matematyki. Lubię zasypiać wtulona w twoją pierś i budzić się z ręką w Twojej zaciśniętej dłoni. Lubię jeść z Tobą  śniadania, obiady, kolacje i czekoladę w samochodzie. Lubię wspólne lody na ławce w parku i wieczorne spacery nad jeziorem. Lubię siedzieć z Tobą w jacuzzi na basenie i jeździć rowerami po lesie. Lubię rozmyślać z Tobą o przyszłości i o dylematach życiowych. Lubię czasem obudzić Cię w nocy po to, żeby zadać jakieś dziwne pytania i lubię, kiedy mnie, wtedy przytulasz do siebie i półprzytomnie mruczysz odpowiedzi. Lubię, kiedy niesiesz mnie na rękach do łazienki i, kiedy jesteś o mnie zazdrosny. Lubię się z Tobą droczyć i udawać, że się obrażam. Lubię, kiedy się mną opiekujesz i, kiedy troszczysz się o mnie. Lubię, kiedy jesteś jednocześnie delikatny i namiętny. Lubię być zawsze blisko Ciebie. Lubię być z Tobą. 










M.





1 komentarz: